Cum primesc incalzitorul de terasa

1. Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele Termeni si Conditii de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

IncalzitoareTerase.ro livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. Livrarea comenzilor se face GRATUIT atat in tara, cat si prin agentii proprii (in Bucuresti si Ilfov), dar si prin serviciile firmelor de curierat.

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe IncalzitoareTerase.ro sau in format hartie, impreuna cu Certificatul de Garantie in original. 

2. Modalitati de livrare

(i) Livrarea se face prin SC FAN Courier Express SRL sau Urgent Cargus SA in continuare «Courier»

Livrarea se face efectiv de catre reprezentanul Courierului Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre IncalzitoareTerase.ro si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.

In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 100 (una suta) lei, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.

In cazul livrarilor prin Courier, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, IncalzitoareTerase.ro nu suporta costul de returnare a produsului.

3. Dispozitii generale referitoare la anomalie, avarie, colet deteriorate

Deoarece in majoritatea cazurilor livram prin servicii de curierat rapid, producatorul incalzitoarelor de terasa precum si noi ca reprezentanta acestuia in Romania, punem accent deosebit pe calitatea modului de ambalare si anume:

fiecare incalzitor de terasa este impachetata in cutie cartonata si folie de plastic;

toate componentele se livreaza intr-o singura cutie din carton multistrat cu capac dublu;

pachetul este testat in legatura cu rezistenta la socuri a tuturor componentelor si a intregului pachet in sine;

ambalajul este de asemenea testat in caz de cadere, la loviturile pe muchiile cutiei si in colturile sale.

Toate incalzitoarele de terasa vor fi livrate in amabalajul original al producatorului, complet sigilat. Intregul pachet este asigurat pe durata transportului pana la receptia coletului. In pachet sunt cuprinse toate componentele necesare precum si manualul de montaj si exploatare in limba romana insotit de schite si desene ajutatoare pentru montaj.

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii. 

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa la Politica de livrare a produselor, corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a IncalzitoareTerase.ro. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda IncalzitoareTerase.ro sa livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al IncalzitoareTerase.ro pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al IncalzitoareTerase.ro va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea nici unei sume sau inlocuirea produselor respective.

3.1 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat

– Livrarea prin Courier

Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul constatarii anomaliei in prezenta reprezentantului Courierului, in cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al Courierului. Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al IncalzitoareTerase.ro, la numarul de telefon 0728 837272.

In cazul constatarii anomaliei in absenta reprezentantului Courierului cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti al IncalzitoareTerase.ro, la numarul de telefon 0728 837272 sau prin e-mail la adresa de e-mail: office<.>incalzitoareterase.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. IncalzitoareTerase.ro va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 10 (zece) zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

3.2 Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al IncalzitoareTerase.ro la numarul de telefon 0728 837272 sau prin e-mail la adresa office@incalzitoareterase.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. IncalzitoareTerase.ro va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 10 (zece) zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

Serviciul Clienti al IncalzitoareTerase.ro va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

4. Termene de livrare

Comenzile sunt onorate numai pe teritoriul Romaniei si livrarile au loc in termen de 48 de ore din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii in functie de disponibilitatea in stoc a incalzitoarelor de terasa comandate. In cazuri exceptionale livrarea poate dura pana la 3 zile dar nu poate depasi 5 zile lucratoare. In acest caz responsabilul de vanzari va va contacta pentru a anunta intarzierea.

In cazul livrarii prin Courier, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 1-5 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:

– dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al IncalzitoareTerase.rosi prin e-mail la adresa e- office<.>incalzitoareterase.ro a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau

– daca respectivul Cumparator a comunicat catre IncalzitoareTerase.ro, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.

In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila IncalzitoareTerase.ro sau transportatorului, IncalzitoareTerase.ro va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de IncalzitoareTerase.ro in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre IncalzitoareTerase.ro. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.

Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nici o culpa exclusiva imputabila IncalzitoareTerase.ro sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

Conform legii, in calitate de consumator aveti dreptul sa notificati in scris ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv precis, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra sunt cheltuielile directe de transport.